Wednesday, January 5, 2011

SLOW MOTION! geeshh~~

hari ni dah masuk hari ke-6 untuk tahun 2011. Happy New Year!! [what a slow-type person right?] hehe... whatever la. aku nak wish jugak! FYI, masuk tahun baru ni, maknanya bermula la semester 6 aku kt UMT nih,which mean my final semester. waaaa..... bestnya hahaha!! [cam sakai je] macam la result aku ni cam good2 kan. huhu... tapi Alhamdulillah tahun 2010 aku ditutup dengan jayanya dengan result exam aku yang naik cam best.hehehe....[even x dekan,tapi dah hampir2 taw] kire cam ok la sebab cgpa aku da stabil...

aku nak cerita pasal sem 6 aku ni sebenarnya. last sem ni aku kena amik 4 subjek aka 12 jam kredit. paling sikit dalam sejarah hidup aku kat UMT ni. [paling banyak 25 jam kredit]. sem lepas cam orang giler je rasa. busy start dari hari 1st aku daftar sampai la final exam. anyway, banyak subjek boleh cover pointer aku, yer dak? hehe... sem ni aku x taw camane result aku. aku nak skor 4.00 tapi cam impassible je sebab elektif aku susah... tambah plak ngan paper forensik.huhuhu... tu la, awal2 dulu xnak blaja betol2, skor pointer tinggi2, bila da makin susah baru nak letak target. padan muka ko nini! dushh3~~

hari ni aku de satu kelas je,kelas EOP[ menatang ape tu??] english for occupational purposes da... kelas ni cam best jugak la sebab x stress sangat. xyah nak pikir2 sal formula chemistry or what. EOP ni focus on how to write a resume, proposal and so on la yang ade kaitan masa nak keje nanti. eh jap2, KEJE??? waaahahaha baru aku pasan yang aku da nak jadi orang besa.. [k fine i know la all this while aku acting cam budak kecik kn? normal la tu anak bongsu. ko nih sebok jela]

aku harap tahun 2011 ni de satu kickstart yang baik2, dan baik2 je sepanjang hidup aku lepas ni. no more tears. huwaaaa!!! [<--mendalam je ayat ni] aku nak keje ngan consultant of environment sebab aku x suka masuk lab. boleh ke? i hope so, InsyaAllah...

da la tu. panjang plak entry aku kali ni. idea tengah mencurah-curah ke ladang gandum ni. [pebenda la yang aku merapik sorang2 nih...] watever la. aku nak peram idea aku ni untuk next entry pulak.k chillax everyone! [no more T.E.A.R.S]

n i n i m i c h i m i n i was here~~

No comments:

Post a Comment